
El proper 17 d’Abril tornem amb un workshop gratuït que portarà per títol “Comunicació amb dades: Màrqueting i Periodisme de Dades“. Podeu aconseguir ja la vostra invitació al següent enllaç.
Les dades són importants per a la comunicació, sobretot en els àmbits del periodisme de dades i el màrqueting de dades. Aquest 17 d’Abril ho descobrirem a ImaginCafe (Carrer de Pelai, 11 – Barcelona), on a més de parlar de la influència de les dades en aquestes vessants professionals també coneixerem els continguts del Certificat en Periodisme de Dades i el Certificat en Màrqueting de Dades. Com a ponent convidada per la part de Periodisme de Dades comptarem amb Laura Aragó (periodista de dades a La Vanguardia) i en relació amb el Marketing Data comptarem amb en David López (soci director de FHIOS i col·laborador acadèmic a ESADE).
Us esperem!
LAURA ARAGÓ
Amb més de dos anys i mig d’experiència en l’àmbit del periodisme de dades ja ha pogut treballar per mitjans de renom com La Vanguardia, Nació Digital o El Mundo, utilitzant les dades per explicar les històries.
DAVID LÓPEZ
Soci i director de FHIOS Smart Knowledge, col·laborador acadèmic del Departament de Direcció General i Estrategia d’ESADE Business & Law School. Doctorat en Estratègia Digital, expert en la creació, llançament i optimització de negocis digitals: ecommerce, m-commerce, online and mobile marketing, Smart TV i social networking.