El pròxim divendres, 22 de novembre, iCuida convida totes les treballadores de la llar i de les cures a una trobada molt especial per continuar donant suport a aquelles persones que, com tu, dediquen la seva feina a cuidar dels altres.
En aquesta activitat del cicle “Apps que t’ajuden, cuidadora,” aprendràs com obtenir millor informació laboral per trobar feines interessants i en bones condicions.
Durant la trobada, Comptarem amb la xerrada d’una persona experta: Daniela Cabrera tècnica i sòcia de l’associació Més que cures, per acompanyar i explicar recursos i projectes associatius per a la recerca de feina en el sector de les cures i la llar. A més, tindrem l’oportunitat de compartir experiències durant un pica pica comunitari, creant vincles amb altres dones que es troben en la mateixa situació.
Aquesta activitat és gratuïta i adreçada a les treballadores de la llar i les cures que disposen de la Targeta Cuidadora. Si encara no tens la Targeta, pots assistir al taller gratuït on t’explicarem com obtenir-la.
Per dubtes o ajuda per sol·licitar la Targeta, pots contactar amb l’Espai Barcelona Cuida al telèfon 93 413 21 21, al correu electrònic barcelona.cuida@bcn.cat o presencialment al carrer Viladomat, 127.
Inscriu-te aquí: https://forms.gle/2T6U3YTTejKixr9Q8
Informació de l’esdeveniment:
Dia: dissabte 22 de novembre
Hora: De les 10.30 a les 12.30 hores
Lloc: Pg. de la Exposició, 10
Aquest esdeveniment està organitzat per Iniciativa Barcelona Open Data i la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona.
