Presentació Temporada de formació amb un Workshop gratuït!

 

 

El proper dijous 14 de setembre tindrem la presentació de la temporada de formació amb un workshop gratuït que estarà enfocat en Reutilització social i econòmica de les dades obertes. En aquest workshop comptarem amb ponents que ens il·lustraran sobre diferents usos socials i econòmics i en l’àmbit del marqueting de les dades obertes.

Aquest és un Workshop especial on totes les ponents seran dones, ja que volem promocionar i visualitzar el talent de les dones expertes en l’àmbit de les dades.

 

Drinks & Data Especial 1er Aniversari!

El proper 20 de Septembre volem comptar amb tu a l’Especial Drinks & Data Primer Aniversari de Iniciativa Barcelona Open Data i del Node Barcelona de l’Open Data Institute.

Iniciativa Barcelona Open Data hem treballat intensament per a divulgar, formar i promoure l’emprenedoria basada en dades obertes, estem treballant per construir un Hub de coneixement i sinergies per promoure l’Open Data.

#50Usos #OpenData Volem la teva opinió!

Per a què serveix l’Open Data? Com utilitzar-ho? Què podem fer amb les dades obertes? Des de Iniciativa Barcelona Open Data iniciem un acció col·laborativa, “50 Usos Open Data”, similar a la campanya “#50Raons #OpenData” del curs passat. Volem comptar amb la participació de persones expertes en dades per què publiquin com utilitzar l’Open Data i així recollir les diverses utilitats de les dades obertes.

Ho pots fer enviant-nos un tuit a @iopendatabcn utilitzant els hashtags #50Usos #OpenData que respongui a algunes de les preguntes abans plantejades o bé escrivint-nos a l’email iopendatabcn@gmail.com. Tens fins el 8 de Septembre per fer-nos arribar la teva opinió!

DATOS una tendencia en marketing y comunicación

Las Tendencias sobre el uso de los datos, especialmente en profesiones relacionadas con la comunicación y el marketing son claras. Este año el Informe anual ‘Perspectivas de la Comunicación’ 2017 de la consultora especializada en talento para la comunicación Wellcomm, está dedicado a los datos, su contenido es todo un alegato a la necesidad de formarse en análisis y gestión de datos de los y las profesionales de la comunicación, toda una argumentación para formarse en propuestas como nuestra Titulación superior en Marketing Data. (Podéis consultar el informe y comentarios en #perspectivaswellcomm).