Drinks & Data Especial 1er Aniversari!

 

El proper 20 de Septembre volem comptar amb tu a l’Especial Drinks & Data Primer Aniversari de Iniciativa Barcelona Open Data i del Node Barcelona de l’Open Data Institute.

Iniciativa Barcelona Open Data hem treballat intensament per a divulgar, formar i promoure l’emprenedoria basada en dades obertes, estem treballant per construir un Hub de coneixement i sinergies per promoure l’Open Data.

#50Usos #OpenData Volem la teva opinió!

Per a què serveix l’Open Data? Com utilitzar-ho? Què podem fer amb les dades obertes? Des de Iniciativa Barcelona Open Data iniciem un acció col·laborativa, “50 Usos Open Data”, similar a la campanya “#50Raons #OpenData” del curs passat. Volem comptar amb la participació de persones expertes en dades per què publiquin com utilitzar l’Open Data i així recollir les diverses utilitats de les dades obertes.

Ho pots fer enviant-nos un tuit a @iopendatabcn  o publicae amb els hashtags #50Usos #OpenData que respongui a algunes de les preguntes abans plantejades o bé escrivint-nos a l’email iopendatabcn@gmail.com. Tens fins el 18 de Septembre per fer-nos arribar la teva opinió! ( vols veure les propostes publicades? Twitter #50usos, recull propostes #50usos #OpenData )

Crònica del workshop de Carmen Lavado #OpenDataEstiu!

La primera activitat de la setmana va ser un workshop gratuït que va impartir la nostra formadora Carmen Lavado (@carmenlavado74) sobre “Crear projectes basats en Dades Obertes“, una sessió on va explicar els conceptes bàsics del Open Data i el important valor que suposen per les empreses si en saben extreure-hi el seu potencial.

DATOS una tendencia en marketing y comunicación

Las Tendencias sobre el uso de los datos, especialmente en profesiones relacionadas con la comunicación y el marketing son claras. Este año el Informe anual ‘Perspectivas de la Comunicación’ 2017 de la consultora especializada en talento para la comunicación Wellcomm, está dedicado a los datos, su contenido es todo un alegato a la necesidad de formarse en análisis y gestión de datos de los y las profesionales de la comunicación, toda una argumentación para formarse en propuestas como nuestra Titulación superior en Marketing Data. (Podéis consultar el informe y comentarios en #perspectivaswellcomm).