Màrqueting de Dades

L’obtenció i l’anàlisi de dades sempre han estat una peça clau en el desenvolupament d’accions de màrqueting. Les dades hi ha un volum més gran de dades, que són més complexes de gestionar. Cada cop la indústria del màrqueting està començant a prestar més atenció a aquest fenomen. Per això, és important tenir un coneixement més especialitzat en la matèria, ja que calen professionals especialitzats. Podràs capacitar-te de la mà de periodistes que estan exercint el màrqueting de Dades, el Certificat Màrqueting de Dades.

Competències:
– Conèixer de primera mà les audiències i com obtenir les dades.
– Saber com utilitzar les dades per al posicionament de marca.
– Conèixer quins són els diferents tipus de mètriques i la seva importància.  
– Recursos per aplicar de manera pràctica el màrqueting de dades.

Dirigit a:
– Persones del món del Màrqueting que es volen especialitzar en màrqueting de dades.
– Professionals que volen ampliar el seu currículum en aquesta especialitat.
– Business Intelligence Marketing.
– Marketing Trafficker.
– Digital analyst.
– Digital marketing manager.

Programa Acadèmic Itinerari Màrqueting de dades conté:

– Certificat Business Professional Open Data (16h hores)
Certificat Advanced Professional Open Data. (16h hores)
Certificat Màrqueting de Dades (16h hores) que consta de les següents sessions:
3.6 Dades per segmentar audiències
3.7 Posicionament de marca
3.8 Avaluació de resultats i mesura de futures accions
3.9 Study Case

Troba la propera edició aqui !

Curs en el que estàs interessat