Màrqueting de Dades

10
Yes
None
1
1000000
Name...
/ca/marqueting-catalog/

Marketing Data

Thumbnail
3.6 Dades per segmentar audiències
130€
3.6 Dades per segmentar audiències Image

Curs 3.6.

Com obtenir les dades i identificar que és el que s’ha de mesurar. Audiències. 

  • Identificació de fonts de dades, punts forts externes de les RRSS i CRM . Eines & programari
  • Segmentar audiències o comunitats.
  • Definició KPI. Establir objectius de negoci i indicadors en funció de dita objectiva.

Duració: 4 hores

3.7 Posicionament de marca
130€
3.7 Posicionament de marca Image

Curs 3.7.

Utilització de dades per al posicionament de marca

  • Selecció de canals en l’audiència
  • Contingut Orgànic vs contingut publicitat
  • Contingut orgànic per generar comunitat (màrqueting de continguts i de influencers).
  • Continguts Audiovisual en xarxes.
  • Publicitat online i RRSS

Duració: 4 hores

3.8 Avaluació de resultats i millora de futures accions
130€
3.8 Avaluació de resultats i millora de futures accions Image

Curs 3.8.

Recorregut pels tipus de mètriques i la seva importància en el cicle vital de la campanya de màrqueting.

  • Mètriques bàsiques a cada canal
  • Aprendre a llegir i treure-li recursos a les dades de les seves “Analitycs” de cada RRSS del contingut orgànic com del contingut publicitari.
  • Modificació d’estratègia en funció de les dades.
  • Quadre de comandament

Duració: 4 hores

3.9 Study Case
130€
3.9 Study Case Image

Curs 3.9.

Cas pràctic, màrqueting de dades aplicat a una indústria específica (audiovisual)

  • Aplicació pràctica dels 3 mòduls anteriors aplicats a un exemples de l’audiovisual (estrena cinematogràfica).
  • Definició de públic objectiu, KPIs i pla de continguts.
  • Implantació: canals, continguts orgànic/paid.
  • Avaluació dinàmica de resultats.

Duració: 4 hores